კავკასუს როუდ პროჯექტი

+99532 2 43 90 96
info@crp.ge
კოტე აფხაზის 44
მეიდან პალასი
ორშ. - პარ. 9.00 - 18.00
შაბ - კვ / დაკეტილია

პროექტები

კავკასუს როუდ პროჯექტი

გზის ინფრასტრუქტურა

გვირაბი ვერეს ხეობიდან ბახტრიონის ქუჩამდე...

ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი. მდ. ვერეს ხევი. მოკლე აღწერა: ვარაზის ხევიდან თამარაშვილის ქუჩამდე გაყვანილი მაგისტრალის შემდეგ გაჩნდა იყალთოს მთაში გამავალი გვირაბის საჭიროება, რომელის მშენებლობაც "კავკასუს როუდ პროჯექტმა" 2012 წლის ივლისში დაასრულა. გვირაბმა საგრძნობლად განტვირთა ვაკე-საბურთალოს ძირითად გამზირები. გვირაბი ვერეს ხეობიდან ყოფილი იპოდრომის ტერიტოიაზე, ბახტრიონისა და სულხან ცინცაძის ქუჩას შეურთდა. მეორე მხარეს ახალი გზის მეშვეობით ის დაუკავშირდება ჭავჭავაძის გამზირს. ამით შედგება უმოკლესი გზა ვაკიდან საბურთალომდე. გვირაბი სიგრძეში 204 მეტრია, ხოლო სიგანეში 11მ. სავალი ნაწილის სიგანე 8.5 მეტრია და მასში ორმხრივი მოძრაობაა გათვალისწინებული. არქიტექტორი: მოცემული პროექტი დამუშავებულია შპს “საქგზამეცნიერება”, (თამაზ შილაკაძე - გენერალური დამპროექტებელი), შპს “გზამშენპროქტი” და შპს “კავგიპროტრანსი-მგ”-ს მიერ. საინჟინრო-გეოლოგიური კვლევები შეასრულა შპს “ჯეოინჟინერინგმა”. ქვეკონტრაქტორები: “ალგა” – იტალია, სს “ჰიდროენერგომონტაჟი” და შპს “ინტერპროექტი”.

სრულად

მდ. მტკვარზე არსებული ხიდი-ესტაკადა...

ქ. თბილისში, ისნის რაიონში მეტეხის საგვირაბო კომპლექსის გაგრძელებაზე, მდ. მტკვარზე არსებული ხიდი-ესტაკადის სარეაბილიტაციო სამუშაოები

სრულად

სატრანსპორტო კვანძები გმირთა მოედანზე...

ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, გმირთა მოედანი. მოკლე აღწერა: 2009 წლის დასაწყისში გადატვირთული მოძრაობის განსამუხტველად გმირთა მოედანზე დაიგეგმა ესტაკადებისა და აღნიშნული ტერიტორიის თამარაშვილის ქუჩასთან დამაკავშირებეული ჩქაროსნული ავტომაგისტრალის მშენებლობა. დაპროექტდა და შესრულდა რკინა-ბეტონის მონოლითური ესტაკადების - კოსტავას ქუჩიდან გმირთა მოედანზე ესტაკადა N1, ლაგუნა ვერეს მიმდებარე ტერიტორიიდან მტკვრის მარჯვენა სანაპიროზე დიღმის მიმართულებით ესტაკადა N2, ბარათაშვილის ხიდის მიმდებარე ტერიტორიიდან მტკვრის მარჯვენა სანაპიროს მიმართულებით ესტაკადა N3 და მტკვრის მარჯვენა სანაპიროდან გმირთამოედნის მიმართულებით ესტაკადა N4-ის სამშენებლო სამუშაოები. მათი საერთო სიგრძე 806 მეტრია. ძირითადი ხიდის სიგრძე 337 მეტრია, ხოლო სიგანე საშუალოდ 10 მეტრი. ესტაკადების სრული სიგრძე 1000 მეტრს გადააჭარბებს. პროექტი დამუშავებულია შპს “საქგაზმეცნიერების” მიერ (ავტორი თამაზ შილაკაძე). ქვეკონტრაქტორები: შპს “დუვიდაგი” – გერმანია.

სრულად

წყნეთი-სამადლოს და წყნეთი-ახალდაბის გზის რეაბილიტაცია...

2015 წლის 13 ივნისის სტიქიის შედეგად დაზიანებული წყნეთი-სამადლოს და წყნეთი-ახალდაბის გზის რეაბილიტაცია (დიზაინი და მშენებლობა) ICB no: EIB/URDP/EMER/DB/ICB/01-2017.

სრულად

თიანეთი-ზარიძეები-ჟინვალის საავტომობილო გზის (კმ10 - კმ23) მ...

2016 წელს შპს „კავკასუს როუდ პროჯექტ“-მა გაიმარჯვა საქართველოს რეგიონული განვითარებისა და ინფრასტრუქტურის სამინისტროს საქართველოს საავტომობილო გზების დეპარტამენტის მიერ გამოცხადებულ ტენდერში - შიდასახელმწიფოებრივი მნიშვნელობის თიანეთი-ზარიძეები-ჟინვალის საავტომობილო გზის (კმ10 - კმ23) მონაკვეთის სამშენებლო-სარეკონსტრუქციო სამუშაოები. გზის აღნიშნული მონაკვეთი ძლიერ დაზიანებული იყო - ერთ დროს ასფალტბეტონის საფარიანი გზა მთლიანად გაცვეთილი, მხოლოდ რამდენიმე ადგილას იყო შემორჩენილი საფარის ფრაგმენტები; მწყობრიდან გამოსული წყლის აცილების სისტემიდან წყალი სავალ ნაწილზე გადმოდიოდა, რის გამოც სავალი ნაწილი ძლიერ დაზიანდა. ჩვენს მიერ განხორციელებული პროექტის ფარგლებში განახლდა სავალი გზის სამოსი, მოეწყო 2 სახიდე გადასასვლელი, შეიცვალა დაზიანებული მილები, გადატანილ იქნა ელ. გადამცემი ხაზი, პატარა ხევების და კიუვეტების წყლის გასატარებლად მოეწყო სხვადასხვა კვეთის, ზომისა და ფორმის რკ.ბეტონის მილები; ქვათაცვენისა და მეწყრული უბნების სტაბილიზაციისათვის ჩამოიწმინდა ფერდობები და მოეწყო რკ. ბეტონის საყრდენი კედლები. აღნიშნულ მონაკვეთზე სამშენებლო, სარეკონსტრუციო სამუშაობის შედეგად მივიღეთ ორ ზოლიანი გზა, რომელიც გადის სოფელებს - ფუძნარსა და ბოდავს.

სრულად

მდ.ბიდარაზე ახალი სახიდე გადასასვლელის მშენებლობა...

აღნიშნული პროექტის ფარგლებში მდინარე ბიდარაზე დაპროექტდა და აშენდა ახალი სახიდე გადასასვლელი. ხიდი წარმოადგენს ჩარჩო-კონსტრუქციას რკინაბეტონის კომპოზიტური სუპერკონსტრუქციის სახით, რომელიც მონოლითურად და შესაბამისად, მყარადაა დაკავშირებული სუბსტრუქტურასთან (საყრდენები). სუპერსტრუქტურა შედგება რკინაბეტონის კომპოზიტური მზა ელემენტებისგან – ღია ფოლადის ბოძები უკავშირდება მზა ელემენტს მსხვილი ბოლტებით. მზა ელემენტები დამონტაჟდა მომზადებულ საყრდენებზე, შეკავშირდა და გამყარდა. ჩარჩო კონსტრუქციის ჩაბეტონებისა და გამაგრების შემდეგ (სუპერსტრუქტურის დაკავშირება საყრდენებთან) მოხდა ადგილზე საყრდენი ფილის გამაგრება და ჩაბეტონება. მალის ნაშენის სიგრძე არის 51 მეტრი, ხოლო ხიდის საერთო სიგრძეა 52,80 მეტრი, ზედაპირის ფართობი კი - 591.60 მ2. პროექტის ვარგისიანობის ვადა - 100 წელი.

სრულად

ელბაქიძის აღმართზე საყრდენი კედლის რეაბილიტაციის სამუშაოები...

ქ. თბილისის მერიის დაკვეთით, შპს „კავკასუს როუდ პროჯექტმა“ განახორციელა ქ. თბილისში, ელბაქიძის აღმართზე, მ. ჯავახიშვილის ქ. N21-ის მიმდებარედ დაზიანებული საყრდენი კედლის რეაბილიტაცია.

სრულად

სასადილო-სიონის მონაკვეთის სარეაბილიტაციო სამუშაოები...

აღსანიშნავია რომ ეს არის პირველი პროექტირება–მშენებლობის პროექტი საქართველოში, რომელიც დააფინანსა მსოფლიო ბანკმა, ხოლო დამკვეთი არის საქართველოს რეგიონული განვითრებისა და ინფრასტრუქტურის სამინისტროს საქართველოს საავტომობილო გზების დეპარტამენტი.

სრულად

ხის საფეხმავლო ხიდი ვერეს ხეობაში...

კავკასუს როუდ პროჯექტის მიერ 2012 წელს აშენებული ხის ხიდი მდებარეობს ვერეს ხეობაში. ის ერთმანეთთან აკავშირებს ზოოპარკსა და მზიურის ბაღს. ხიდის სიგრძეა 30, სიგანე კი 3 მეტრი. ის მთლიანად შეწებებული წაბლისა და აკაციის ხისგან არის აშენებული.

სრულად

"ლაგუნა ვერეს” მიმდებარე ტერიტორიიდან მტკვრის მარჯვენა სანაპ...

2012 წლის დასაწყისში საქართველოს მთავრობის გადაწყვეტილებით თბილისში, მტკვრის მარჯვენა სანაპიროზე დაიგეგმა სატრანსპორტო მოძრაობის განტვირთვა. გმირთა მოედნის მსგავსად აქაც აშენდა რკინა-ბეტონის ხიდები. მშენებლობის პროცესში განსაკუთრებულ სირთულეს წარმოადგენდა გზის გადაკეტვა, ვინაიდან აღნიშნულ ტერიტორიაზე ავტონაკადის მოძრაობის შეზღუდვა გამოიწვევდა ქალაქის პარალიზებას. მოძრაობის ჩაკეტვის თავიდან აცილების მიზნით, „კავკასუს როუდ პროჯექტმა“ კიდევ ერთი ინოვაცია დანერგა საქართველოში - კომბინირებული ლითონისა და მონოლითური რკინა-ბეტონის ხიდი. ამ ტექნოლოგიის საშუალებით, სულ რამოდენიმე საათით გახდა საჭირო ავტონაკადის მოძრაობის შეწყვეტა, რათა მოწყობილიყო ხიდების სავალი ნაწილები.

სრულად

ხის საფეხმავლო ხიდი გმირთა მოედანზე...

ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, ავტომაგისტრალი მდ. ვერეს ხევზე. მოკლე აღწერა: 2010 წელს იმის მერე, რაც დასრულდა გმირთა მოედნის ესტაკადებისა და ვერეს ხეობის გზის მშენებლობა, “კავკასუს როუდ პროჯექტმა” ააშენა გზის გადამკვეთი ხის საფეხმავლო ხიდი. ეს ხიდი დაპროექტდა და დამზადდა "კავკასუს როუდ პროჯექტ"-ის ქარხანაში, რომელიც ქუთაისში მდებარეობს. ეს იყო პირველი შეწებებული ხის ტექნოლოგიით დამზადებული ხიდი საქართველოში. ხიდის სიგრძეა 24 ხოლო სიგანე 3 მეტრი. არქიტექტორი: პროექტი დამუშავებულია შპს “კაკვასუს როუდ პროჯექტის” საკონსტრუქტორო ბიუროში (ქუთაისის განყოფილება).

სრულად

სამების საავტომობილო გზის რეაბილიტაცია...

ადგილმდებარეობა: ქვემო და ზემო სამება, ქობულეთის რაიონი, აჭარა, საქართველო. მოკლე ისტორია: 2009 წელს პირველი ცემენტო-ბეტონის გზა სოფელში სწორედ “კავკასუს როუდ პროჯექტმა” დააგო. ექსპერიმენტული პროექტის “ბეტონის გზები სოფლად” ფარგლებში ქობულეთის მუნიციპალიტეტის სოფლების ქვედა სამება-ზედა სამების დამაკავშირებელ 4 კმ-იან გზაზე ცემენტობეტონის საფარი მოეწყო. პროექტის განხორციელებას ხელს უშლიდა ურთულესი რელიეფი. საჭირო იყო ძვირადღირებული ბეტონის ხიდების მოწყობა იმ ადგილებში, სადაც ხშირია მეწყერი. კავკასუს როუდ პროჯექტმა დამკვეთთან შეთანხმებით გამოიყენა ინოვაციური ტექნოლოგიები და ხიდების ნაცვლად მოაწყო გაბიონების კედლები, რომელთა სიმაღლე 11 მეტრსაც კი აღწევს.

სრულად

ნატახტარი-აღაიანი-იგოეთის ავტობანი...

პირველი ბეტონის საფარიანი გზა საქართველოში სწორედ „კავკასუს როუდ პროჯექტის“ ინიციატივით გაკეთდა. „კავკასუს როუდ პროჯექტმა“ შპს „ზიმოსთან“ ერთად 2006 წელს გამოცხადებულ ტენდერში, რომელიც გულისხმობდა მაგისტრალი E60-ის გაფართოებას ორიდან ოთხ ზოლამდე ასფალტის საფარით, შეიტანა ალტერნატიული წინადადება გზის ცემენტობეტონის საფარით მოწყობაზე. ამ წინადადებამ გაიმარჯვა და 2006 წლის ოქტობერში გაკეთდა ნატახტარი-აღაიანის 12 კილომეტრიანი მონაკვეთი. 2009 წელს „კავკასუს როუდ პროჯექტმა” შემდეგი – აღაიანი-იგოეთის 17 კილომეტრიანი მონაკვეთი დაასრულა. პროექტში მონაწილეობდნენ: შპს „ჰაილიტ+ვიორნერი“ გერმნია და სს „შტრაბაგი“ ავსტრია.

სრულად

ავტომაგისტრალი ვარაზის ხევიდან თამარაშვილის ქუჩამდე...

პროექტის დასახელება: ავტომაგისტრალი ვარაზის ხევიდან თამარაშვილის ქუჩამდე. ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, მდ. ვერეს ხევი - საპროექტო გზა იწყება ვერეს ხევში, საქალაქო ავტომაგისტრალიდან და გრძელდება თამარაშვილის ქუჩამდე. მოკლე აღწერა: 2009 წელს ვერეს ხეობის გავლით გმირთა მოედნისა და თამარაშვილის ქუჩის შემაერთებელი გზის მშენებლობა დაიწყო. სატრანსპორტო კვანძი აკავშირებს ქ. თბილისის ორ უმნიშვნელოვანეს რაიონს, ვაკესა და საბურთალოს და არის გმირთა მოედნისა და თამარაშვილის ქუჩის ალტერნატიული გზა. პროექტი თავისი სირთულით უნიკალური იყო საქართველოში. გზას მთლიანად მდინარის თავზე ვიწრო ხეობაში უნდა გაევლო. კომპანია “კავკასუს როუდ პროჯექტ”-მა პროექტში გათვალისწინებული ხიდების მაგივრად გამოიყენა ინოვაციური ტექნოლოგიის კანადური წარმოების გოფრირებული ლითონის გვირაბები, რომლებშიც ახლა მიედინება მდინარე ვერე. ამ ინოვაციით “კავკასუს როუდ პროჯექტ”-მა შეამცირა როგორც პროექტის ხარჯი, ასევე მშენებლობის დრო. მშენებლობა დასრულდა 2010 წლის ივლისში, სამუშაოების დაწყებიდან ზუსტად ერთ წელიწადში. ტექნიკური მახასიათებლები: გზის სიგრძე 3400 მეტრია, სიგანე - 8 მეტრი. მასზე ორმხრივი, ოთხზოლიანი მოძრაობაა გათვალისწინებული. ამ მაგისტრალმა, რომელმაც ხალხისაგნ „ახალი გზის“ სახელი მიიღო, მნიშვნელოვნად განტვირთა თბილისის ცენტრალური გამზირები. არქიტექტორი: პროექტი დამუშავებულია შპს “საქგაზმეცნიერების მიერ” (ავტორი: ბატონი თამაზ შილაკაძე). სუბკონტრაქტორები: შპს “არმტეკი” – კანადა, შპს. “ჰაილიტ+ვიორნერი” - გერმანია, სს “შტრაბაგი” – გერმანია.

სრულად

ანაკლია - განმუხურის ხის საფეხმავლო ხიდი მდინარე ენგურზე...

პროექტის დასახელება: საფეხმავლო ხიდი მდინარე ენგურზე. ადგილმდებარეობა: ანაკლია - განმუხური, ზუგდიდის რაიონი, სამეგრელო - ზემო სვანეთი. მოკლე აღწერა: საფეხმავლო ხიდი მდინარე ენგურზე, აკავშირებს ანაკლიისა და განმუხურის სანაპირო ზოლებს. პროექტის მშენებლობა იყოფა 8 ძირითად ფაზად: რკინა-ბეტონის ხიმინჯებიანი საძირკვლის მოწყობა; რკინა-ბეტონის ბურჯების მოწყობა; ხის კონსტრუქციის დამზადება; ლითონის კონსტრუქციების დამზადება; ხის კონსტრუქციების მონტაჟი; პილონის დამონტაჟება; პილონის ვანტების დამონტაჟება; სავალი ნაწილის შეფიცვრა, მოაჯირების მოწყობა და განათება. ტექნიკური მახასიათებლები: ხიდის სავალი ნაწილის სიგრძე 504 მეტრია, სიგანე კი 6.81 მ. ის ევროპაში ყველაზე გრძელი ხის ხიდია. პროექტის გენერალური კონტრაქტორი: შპს "კავკასუს როუდ პროჯექტი" ხიდის პროექტის ავტორები: შპს „ტრანსპროექტი“ (საქართველო) Leonard Andre and Partners GmbH (გერმანია) Hess Timber Limitless GmbH (გერმანია) Fast+Epp GmbH (გერმანია) პროექტის ქვეკონტრაქტორები: Hess Timber Limitless (გერმანია); Baucon (გერმანია); Redaelli (იტალია); Alga (იტალია); Prolight (საქართველო); ელიტა-ბურჯი (საქართველო). დასრულების თარიღი: 2011 წლის 31 დეკემბერი.

სრულად

ბეტონის სამუშაოები ყაზახეთში...

ბეტონის სამუშაოები ყაზახეთში - ასტანაში

სრულად

აეროპორტები

მესტიის აეროპორტის ასაფრენ-დასაფრენი ბილიკი...

პროექტის დასახელება: მესტიის აეროპორტის ასაფრენ დასაფრენი ბილიკი; ადგილმდებარეობა: დაბა მესტია, სამეგრელო-ზემო სვანეთი, საქართველო. მოკლე ისტორია: 2010 წელს დაბა მესტიაში დაიწყო აეროპორტის მშენებლობა. ცემენტო-ბეტონის ასაფრენი ბილიკის სიგრძე 1100 მეტრია, სიგანე კი 30. აეროპორტი ტურისტული ინფრასტრუქტურის განვითარებას უწყობს ხელს და ყოველწლიურად მასპინძლობას უწევს ქართველ და უცხოელ სტუმრებს. პროექტი დასრულდა 2010 წლის ნოემბერში.

სრულად

ნაგებობის მშენებლობა

წყნეთი ახალდაბის დამაკავშირებელ გზაზე სახიდე გადასასვლელის მ...

სრულად

ქალაქ ბათუმში (ბაქოს ქუჩა), ნავსადგურის მიმდებარე ტერიტორიაზ...

ქალაქ ბათუმში (ბაქოს ქუჩა), ნავსადგურის მიმდებარე ტერიტორიაზე სატრანსპორტო კვანძის (ესტაკადა) სამშენებლო სამუშაოები

სრულად

საქართველოს მთავრობის სახლი ქუთაისში...

ქ.ქუთაისში მთავრობის სახლის მშენებლობა (ადგ.რ N 110, თარიღი 09/02/2011 )

სრულად

პარლამენტის ადმინისტრაციული შენობა...

ქ.ქუთაისში საქართველოს პარლამენტის ადმინისტრაციული შენობის მშენებლობისათვის სამუშაოების განხორციელება

სრულად

თბილისი-მანგლისის საავტომობილო გზაზე სახიდე გადასასვლელის სა...

შიდასახელმწიფოებრივი მნიშვნელობის (შ-36) თბილისი (პანტიანი) - მანგლისის საავტომობილო გზის 29-ე კმ-ში არსებული ქვის თაღოვანი სახიდე გადასასვლელის ნაცვლად ახალი სახიდე გადასასვლელის სამშენებლო სამუშაოები SPA160018181 ე.ტ. N95-16/10-90

სრულად

თეთნულდის სამთო-სათხილამურო კურორტის საბაგირო-სატრანსპორტო ს...

მესტიის მუნიციპალიტეტში თეთნულდის სამთო-სათხილამურო კურორტის საბაგირო-სატრანსპორტო სისტემების სამონტაჟო (მექანიკური) სამუშაოები

სრულად

არალეგალ მიგრანტთა განთავსების ცენტრი...

ქ.თბილისში გახოკიძის ქუჩაზე არალეგალ მიგრანტთა განთვსების ცენტრის მშენებლობისათვის სამშენებლო სამუშაოები

სრულად

სპორტულ-დასასვენებელი კომპლექსი ილიას ტბაზე...

სპორტულ-დასასვენებელი კომპლექსი ილიას ტბაზე

სრულად

რესტორანი ილიას ტბაზე...

რესტორანი ილიას ტბაზე

სრულად

მთავრობის სახლის მშენებლობა ქუთაისში...

მთავრობის სახლის მშენებლობა ქუთაისში

სრულად

პუშკინის ქუჩის რეკონსტრუქციის სამუშაოები...

პუშკინის ქუჩაზე ესტაკადა გაიხსნა. ესტაკადა საცობისგან განტვირთავს ქალაქის მნიშვნელოვან ნაწილს - თავისუფლების მოედანს,ი. მაჩაბელის, კ. აფხაზის, გ. ჭანტურიას, ა. ფურცელაძის, რ. თაბუკაშვილის ქუჩებს.

სრულად

ვერეს ხეობაში სათავისების აღდგენა-რეაბილიტაცია...

ქ.თბილისში მდინარე ვერეს ხეობაში სტიქიის შედეგად დაზიანებული არსებული გოფრირებული კონსტრუქციის (გზაგამტარი) გვირაბების და მათი სათავისების აღდგენა-რეაბილიტაცია.

სრულად
© ყველა უფლება დაცულია
Powered By D.TS