კავკასუს როუდ პროჯექტი

+99532 2 43 90 96
info@crp.ge
ლესელიძის 44
მეიდან პალასი
ორშ. - პარ. 9.00 - 18.00
შაბ - კვ / დაკეტილია

პროექტები

კავკასუს როუდ პროჯექტი

გზის ინფრასტრუქტურა

„თბილისის მუნიციპალიტეტში, წყნეთი-ბეთანიის (წყნეთის ბოლოდან ...

სრულად

აეროდრომის ასაფრენ-დასაფრენი ზოლი მესტიაში...

აეროდრომის ასაფრენ-დასაფრენი ზოლის მშენებლობა დაბა მესტიაში (თარიღი 20.09.2010)

სრულად

გვირაბი...

თბილისში ილია ჭავჭავაძის გამზირიდან ნინო რამიშვილის ქუჩამდე და ვერეს ხევის ახალი ავტომაგისტრალიდან თამარაშვილის ქუჩამდე დამაკავშირებელი სატრანსპორტო გზის და გვირაბის (იყალთოს მთის გავლით) მოწყობის სამუშაოები N010201/30/146

სრულად

მდ. მტკვარზე არსებული ხიდი-ესტაკადა...

ქ. თბილისში, ისნის რაიონში მეტეხის საგვირაბო კომპლექსის გაგრძელებაზე, მდ. მტკვარზე არსებული ხიდი-ესტაკადის სარეაბილიტაციო სამუშაოები

სრულად

გმირთა მოედნის ესტაკადები...

თბილისში კოსტავას ქუჩიდან გმირთა მოედანზე ესტაკადა N1ის, ლაგუნა ვერეს მიმდებარე ტერიტორიიდან მტკვრის მარჯვენა სანაპიროზე დიღმის მიმართულებით ესტაკადა N2ის, ბარათაშვილისი ხიდის მიმდებარე ტერიტორიიდან მტკვრის მარჯვენა სანაპიროს მიმართულებით ესტაკადა N3-ის და მტკვრის მარჯვენა სანაპიროდან გმირთამოედნის მიმართულებით ესტაკადა N4-ის სამშენებლო სამუშაოები

სრულად

წყნეთი-სამადლოს და წყნეთი-ახალდაბის გზის რეაბილიტაცია...

2015 წლის 13 ივნისის სტიქიის შედეგად დაზიანებული წყნეთი-სამადლოს და წყნეთი-ახალდაბის გზის რეაბილიტაცია (დიზაინი და მშენებლობა) ICB no: EIB/URDP/EMER/DB/ICB/01-2017.

სრულად

თიანეთი-ზარიძეები-ჟინვალი გზის მონაკვეთი...

თიანეთი-ზარიძეები-ჟინვალი გზის მონაკვეთის (კმ 10-კმ 23) მშენებლობა რეკონსტრუქცია

სრულად

მდ. მტკვარზე ხიდი-ესტაკადის რეაბილიტაცია...

ქ. თბილისში, ისნის რაიონში მეტეხის საგვირაბო კომპლექსის გაგრძელებაზე, მდ. მტკვარზე არსებული ხიდი-ესტაკადის სარეაბილიტაციო სამუშაოები

სრულად

სახიდე გადასასვლელი...

საერთაშორისო მნიშვნელობის მცხეთა-სტეფანწმინდა-ლარსის საავტომობილო გზის 107-ე კმ-ზე მდ.ბიდარაზე სახიდე გადასასვლელის მშენებლობის სამუშაოები

სრულად

ელბაქიძის აღმართზე საყრდენი კედლის რეაბილიტაციის...

ქ.თბილისში, ელბაქიძის აღმართზე, მ.ჯავახიშვილის ქუჩა N21 ის მიმდებარედ დაზიანებული საყრდენი კედლის რეაბილიტაციის სამუშაოები

სრულად

სასადილო-სიონის მონაკვეთის სარეაბილიტაციო სამუშაოები...

სასადილო-სიონის მონაკვეთის (კმ0-კმ17)სარეაბილიტაციო სამუშაოები (დაპროექტება-მშენებლობა)

სრულად

ხის ხიდი ვერეს ხეობაში...

კავკასუს როუდ პროჯექტის მიერ 2012 წელს აშენებული ხის ხიდი მდებარეობს ვერეს ხეობაში. ის ერთმანეთთან აკავშირებს ზოოპარკსა და მზიურის ბაღს. ხიდის სიგრძეა 30, სიგანე კი 3 მეტრი. ის მთლიანად შეწებებული წაბლისა და აკაციის ხისგან არის აშენებული.

სრულად

ესტაკადები მტკვრის მარჯვენა სანაპიროზე...

2012 წლის დასაწყისში საქართველოს მთავრობის გადაწყვეტილებით, დაიგეგმა თბილისში მტკვრის მარჯვენა სანაპიროზე სატრანსპორტო მოძრაობის განტვირთვა. გმირთა მოედნის მსგავსად აქაც უკვე აშენდა რკინა-ბეტონის ხიდები. განსაკუთრებით სირთულეს მშენებლობის პროცესში წარმოადგენდა ის, რომ არ შეიძლებოდა სანაპიროს გადაკეტვა, რადგან ეს ქალაქის პარალიზებას მოახდენდა. მოძრაობის ჩაკეტვის თავიდან ასაცილებლად „კავკასუს როუდ პროჯექტმა“ კიდევ ერთი ინოვაცია დანერგა საქართველოში - კომბინირებული ლითონისა და მონოლითური რკინა-ბეტონის ხიდი. ამ ტექნოლოგიამ მოგვცა იმის საშუალება, რომ სულ რამოდენიმე საათიანი მოძრაობის ჩაკეტვით მოეწყო ხიდების სავალი ნაწილები

სრულად

გვირაბი ვერეს ხეობიდან ბახტრიონის ქუჩამდე...

ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი. მდ. ვერეს ხევი. მოკლე აღწერა: ვარაზის ხევიდან თამარაშვილის ქუჩამდე გაყვანილი მაგისტრალის შემდეგ გაჩნდა იყალთოს მთაში გამავალი გვირაბის საჭიროება, რომელის მშენებლობაც "კავკასუს როუდ პროჯექტმა" 2012 წლის ივლისში დაასრულა. გვირაბმა საგრძნობლად განტვირთა ვაკე-საბურთალოს ძირითად გამზირები. გვირაბი ვერეს ხეობიდან ყოფილი იპოდრომის ტერიტოიაზე, ბახტრიონისა და სულხან ცინცაძის ქუჩას შეურთდა. მეორე მხარეს ახალი გზის მეშვეობით ის დაუკავშირდება ჭავჭავაძის გამზირს. ამით შედგება უმოკლესი გზა ვაკიდან საბურთალომდე. გვირაბი სიგრძეში 204 მეტრია, ხოლო სიგანეში 11მ. სავალი ნაწილის სიგანე 8.5 მეტრია და მასში ორმხრივი მოძრაობაა გათვალისწინებული. არქიტექტორი: მოცემული პროექტი დამუშავებულია შპს “საქგზამეცნიერება”, (თამაზ შილაკაძე - გენერალური დამპროექტებელი), შპს “გზამშენპროქტი” და შპს “კავგიპროტრანსი-მგ”-ს მიერ. საინჟინრო-გეოლოგიური კვლევები შეასრულა შპს “ჯეოინჟინერინგმა”. ქვეკონტრაქტორები: “ალგა” – იტალია, სს “ჰიდროენერგომონტაჟი” და შპს “ინტერპროექტი”.

სრულად

სატრანსპორტო კვანძები საბურთალოს ქუჩიდან თამარაშვილის ქუჩამდ...

ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, საპროექტო გზა იწყება ვერეს ხევში, საქალაქო ავტომაგისტრალიდან და გრძელდება თამარაშვილის ქუჩამდე, იყალთოს მთის ქვეშ (203 გრძ. მ). მოკლე აღწერა: სატრანსპორტო კვანძი დააკავშირებს ქ. თბილისის ორ უმნიშვნელოვანეს რაიონს, ვაკესა და საბურთალოს იყალთოს მთის ქვეშ გვირაბის გავლით და იქნება გმირთა მოედნისა და თამარაშვილის ქუჩის ალტერნატიული გზა. ტექნიკური მახასიათებლები: გზის მონაკვეთის საერთო სიგრძე შეადგენს 1784 მეტრს, სიგანე კი 8 მეტრს. არქიტექტორი: პროექტი დამუშავებულია შპს. “საქგაზმეცნიერება” (ავტორი: ბატონი თამაზ შილაკაძე). შპს “გზამშენპროექტი” და შპს “კავგიპროტრანსი”-ს მიერ. საინჟინრო-გეოლოგიური კვლევები შეასრულა შპს “ჯეოინჟინერინგმა”. დასრულების დრო: გზის მშენებლობა დაიწყება 2012 წლის 1 იანვარს და დასრულდება 2012 წლის 31 დეკემბერს.

სრულად

სატრანსპორტო კვანძები გმირთა მოედანზე...

ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი. გმირთა მოედანი. მოკლე აღწერა: 2009 წლის დასაწყისში აუცილებელი გახდა საავტომობილო მოძრაობის განმუხტვა გმირთა მოედანზე. დაიგეგმა და შესრულდა რკინა-ბეტონის მონოლითური ესტაკადები, რომელთა საერთო სიგრძე 806 მეტრია. ძირითადი ხიდის სიგრძე 337 მეტრია, ხოლო სიგანე საშუალოდ 10 მეტრი. 2012 წლის სექტემბერში ამ კვანძებს დაემატება კიდევ ერთი ესტაკადა კოსტავას ქუჩიდან, რითაც გამოირიცხება საავტომობილო ნაკდების კონფლიქტური სიტუაცია. ესტაკადების სრული სიგრძე 1000 მეტრს გადააჭარბებს. არქიტექტორი: პროექტი დამუშავებულია შპს “საქგაზმეცნიერების” მიერ (ავტორი თამაზ შილაკაძე). ქვეკონტრაქტორები: შპს “დუვიდაგი” – გერმანია

სრულად

ხის საფეხმავლო ხიდი გმირთა მოედანზე...

ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, ავტომაგისტრალი მდ. ვერეს ხევზე. მოკლე აღწერა: 2010 წელს იმის მერე, რაც დასრულდა გმირთა მოედნის ესტაკადებისა და ვერეს ხეობის გზის მშენებლობა, “კავკასუს როუდ პროჯექტმა” ააშენა გზის გადამკვეთი ხის საფეხმავლო ხიდი. ეს ხიდი დაპროექტდა და დამზადდა კავკასუს როუდ პროჯექტის ქარხანაში რომელიც ქუთაისში მდებარეობს. ეს იყო პირველი შეწებებული ხის ტექნოლოგიით დამზადებული ხიდი საქართველოში. ხიდის სიგრძეა 24 ხოლო სიგანე 3 მეტრი. არქიტექტორი: პროექტი დამუშავებულია შპს “კაკვასუს როუდ პროჯექტის” საკონსტრუქტორო ბიუროში (ქუთაისის განყოფილება).

სრულად

სამების საავტომობილო გზის რეაბილიტაცია...

ადგილმდებარეობა: ქვემო და ზემო სამება, ქობულეთის რაიონი, აჭარა, საქართველო. მოკლე ისტორია: 2009 წელს პირველი ცემენტო-ბეტონის გზა სოფელში სწორედ “კავკასუს როუდ პროჯექტმა” დააგო. ექსპერიმენტული პროექტის “ბეტონის გზები სოფლად” ფარგლებში ქობულეთის მუნიციპალიტეტის სოფლების ქვედა სამება-ზედა სამების დამაკავშირებელ 4 კმ-იან გზაზე ცემენტობეტონის საფარი მოეწყო. პროექტის განხორციელებას ხელს უშლიდა ურთულესი რელიეფი. საჭირო იყო ძვირადღირებული ბეტონის ხიდების მოწყობა იმ ადგილებში, სადაც ხშირია მეწყერი. კავკასუს როუდ პროჯექტმა დამკვეთთან შეთანხმებით გამოიყენა ინოვაციური ტექნოლოგიები და ხიდების ნაცვლად მოაწყო გაბიონების კედლები, რომელთა სიმაღლე 11 მეტრსაც კი აღწევს.

სრულად

ჩქაროსნული ავტომაგისტრალი...

ჩქაროსნული ავტომაგისტრალის ნატახტარი-აღაიანი-იგოეთის მონაკვეთები

სრულად

ავტომაგისტრალი ვარაზის ხევიდან თამარაშვილის ქუჩამდე...

პროექტის დასახელება: ავტომაგისტრალი ვარაზის ხევიდან თამარაშვილის ქუჩამდე. ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, მდ. ვერეს ხევი. მოკლე აღწერა: 2009 წელს ვერეს ხეობის გავლით გმირთა მოედნისა და თამარაშვილის ქუჩის შემაერთებელი გზის მშენებლობა დაიწყო. პროექტი თავისი სირთულით უნიკალური იყო საქართველოში. გზას მთლიანად მდინარის თავზე ვიწრო ხეობაში უნდა გაევლო. კომპანია “კავკასუს როუდ პროჯექტმა” პროექტში გათვალისწინებული ხიდების მაგივრად გამოიყენა ინოვაციური ტექნოლოგიის, კანადური წარმოების გოფრირებული ლითონის გვირაბები, რომლებშიც ახლა მიედინება მდინარე ვერე მაგისტრალის ქვეშ. ამ ინოვაციით “კავკასუს როუდ პროჯექტმა” შეამცირა როგორც პროექტის ხარჯი, ასევე მშენებლობის დრო. მშენებლობა დასრულდა 2010 წლის ივლისში, ზუსტად ერთ წელიწადში დაწყებიდან. გზის სიგრძე 3400 მეტრია მასზე ორმხრივი, ოთხზოლიანი მოძრაობაა გათვალისწინებული. ამ მაგისტრალმა, რომელმაც ხალხისაგნ „ახალი გზის“ სახელი მიიღო მნიშვმნელოვნად განტვირთა თბილისის ცენტრალური გამზირები. არქიტექტორი: პროექტი დამუშავებულია შპს “საქგაზმეცნიერების მიერ” (ავტორი: ბატონი თამაზ შილაკაძე). სუბკონტრაქტორები: შპს “არმტეკი” – კანადა, შპს. “ჰაილიტ+ვიორნერი” - გერმანია, სს “შტრაბაგი” – გერმანია.

სრულად

ანაკლია - განმუხურის ხის საფეხმავლო ხიდი მდინარე ენგურზე...

პროექტის დასახელება: საფეხმავლო ხიდი მდინარე ენგურზე. ადგილმდებარეობა: ანაკლია - განმუხური, ზუგდიდის რაიონი, სამეგრელო - ზემო სვანეთი. მოკლე აღწერა: საფეხმავლო ხიდი მდინარე ენგურზე, აკავშირებს ანაკლიისა და განმუხურის სანაპირო ზოლებს. პროექტის მშენებლობა იყოფა 8 ძირითად ფაზად: რკინა-ბეტონის ხიმინჯებიანი საძირკვლის მოწყობა; რკინა-ბეტონის ბურჯების მოწყობა; ხის კონსტრუქციის დამზადება; ლითონის კონსტრუქციების დამზადება; ხის კონსტრუქციების მონტაჟი; პილონის დამონტაჟება; პილონის ვანტების დამონტაჟება; სავალი ნაწილის შეფიცვრა, მოაჯირების მოწყობა და განათება. ტექნიკური მახასიათებლები: ხიდის სავალი ნაწილის სიგრძე 504 მეტრია, სიგანე კი 6.81 მ. ის ევროპაში ყველაზე გრძელი ხის ხიდია. პროექტის გენერალური კონტრაქტორი: შპს "კავკასუს როუდ პროჯექტი" ხიდის პროექტის ავტორები: შპს „ტრანსპროექტი“ (საქართველო) Leonard Andre and Partners GmbH (გერმანია) Hess Timber Limitless GmbH (გერმანია) Fast+Epp GmbH (გერმანია) პროექტის ქვეკონტრაქტორები: Hess Timber Limitless (გერმანია); Baucon (გერმანია); Redaelli (იტალია); Alga (იტალია); Prolight (საქართველო); ელიტა-ბურჯი (საქართველო). დასრულების თარიღი: 2011 წლის 31 დეკემბერი.

სრულად

ახალდაბის გზის რეაბილიტაცია...

2015 წლის 13 ივნისის სტიქიის შედეგად დაზიანებული წყნეთი-სამადლოს და წყნეთი-ახალდაბის გზის რეაბილიტაცია (დიზაინი და მშენებლობა) IჩB ნო: EIB/UღDP/EMEღ/DB/IჩB/01-2017.

სრულად

სახიდე გადასასვლელის სამშენებლო სამუშაოები...

შიდასახელმწიფოებრივი მნიშვნელობის (შ-36) თბილისი (პანტიანი) - მანგლისის საავტომობილო გზის 29-ე კმ-ში არსებული ქვის თაღოვანი სახიდე გადასასვლელის ნაცვლად ახალი სახიდე გადასასვლელის სამშენებლო სამუშაოები

სრულად

ბეტონის სამუშაოები ყაზახეთში...

ბეტონის სამუშაოები ყაზახეთში - ასტანაში

სრულად

აეროპორტები

მესტიის აეროპორტის ასაფრენ-დასაფრენი ბილიკი...

პროექტის დასახელება: მესტიის აეროპორტის ასაფრენ დასაფრენი ბილიკი ადგილმდებარეობა: დაბა მესტია, სამეგრელო-ზემო სვანეთი, საქართველო. მოკლე ისტორია: 2010 წელს დაბა მესტიაში დაიწყო აეროპორტის მშენებლობა. ცემენტო-ბეტონის ასაფრენი ბილიკის სიგრძე 1100 მეტრია, სიგანე კი 30. აეროპორტი ტურისტული ინფრასტრუქტურის განვითარებას უწყობს ხელს და ყოველწლიურად მასპინძლობას უწევს ქართველ და უცხოელ სტუმრებს. პროექტი დასრულდა 2010 წლის ნოემბერში

სრულად

ნაგებობის მშენებლობა

ანაკლიის ხიდი...

ანაკლიაში საფეხმავალო ხიდის მოწყობის სამუშაოები (ადგ.რ N2-11 თარიღი 07/03/2011)

სრულად

მთავრობის სახლი...

ქ.ქუთაისში მთავრობის სახლის მშენებლობა (ადგ.რ N 110, თარიღი 09/02/2011 )

სრულად

არალეგალ მიგრანტთა განთვსების ცენტრი...

ქ.თბილისში გახოკიძის ქუჩაზე არალეგალ მიგრანტთა განთვსების ცენტრის მშენებლობისათვის სამშენებლო სამუშაოები

სრულად

პარლამენტის ადმინისტრაციული შენობა...

ქ.ქუთაისში საქართველოს პარლამენტის ადმინისტრაციული შენობის მშენებლობისათვის სამუშაოების განხორციელება

სრულად

პანტიანი - სახიდე გადასასვლელი...

შიდასახელმწიფოებრივი მნიშვნელობის (შ-36) თბილისი (პანტიანი) - მანგლისის საავტომობილო გზის 29-ე კმ-ში არსებული ქვის თაღოვანი სახიდე გადასასვლელის ნაცვლად ახალი სახიდე გადასასვლელის სამშენებლო სამუშაოები SPA160018181 ე.ტ. N95-16/10-90

სრულად

თეთნულდის კურორტის საბაგირო-სატრანსპორტო სისტემების სამონტაჟ...

მესტიის მუნიციპალიტეტში თეთნულდის სამთო-სათხილამურო კურორტის საბაგირო-სატრანსპორტო სისტემების სამონტაჟო (მექანიკური) სამუშაოები

სრულად

არალეგალ მიგრანტთა განთვსების ცენტრი...

ქ.თბილისში გახოკიძის ქუჩაზე არალეგალ მიგრანტთა განთვსების ცენტრის მშენებლობისათვის სამშენებლო სამუშაოები

სრულად

სპორტულ-დასასვენებელი კომპლექსი ილიას ტბაზე...

სპორტულ-დასასვენებელი კომპლექსი ილიას ტბაზე

სრულად

რესტორანი ილიას ტბაზე...

რესტორანი ილიას ტბაზე

სრულად

საქართველოს პარლამენტის შენობა ქუთაისში...

საქართველოს პარლამენტის ადმინისტრაციული შენობა ქუთაისში

სრულად

მთავრობის სახლის მშენებლობა ქუთაისში...

მთავრობის სახლის მშენებლობა ქუთაისში

სრულად

პუშკინის ქუჩის რეკონსტრუქციის სამუშაოები...

ქ. თბილისში, პუშკინის ქუჩის რეკონსტრუქციის (გზის სავალი ნაწილის გაფართოება) სამუშაოები

სრულად

მოსაპირკეთებელი სამუშაოები...

ქ. თბილისში, მზიურის მიმდებარე ტერიტორიაზე, მდ. ვერეზე აგებული ახალი ხიდის ხიმინჯოვანი კედლის რკინა-ბეტონით მოსაპირკეთებელი სამუშაოები

სრულად

სტიქიის შედეგად დაზიანებული N1 გვირაბის რეაბილიტაცია...

ქ.თბილისში მდ ვერეს ხეობაში სტიქიის შედეგად დაზიანებული N1 გვირაბის სათავისების აღდგენა რეაბილიტაცია

სრულად

სათავისების აღდგენა-რეაბილიტაცია...

ქ.თბილისში მდინარე ვერეს ხეობაში სტიქიის შედეგად დაზიანებული არსებული გოფრირებული კონსტრუქციის (გზაგამტარი) გვირაბების და მათი სათავისების აღდგენა-რეაბილიტაცია

სრულად
© ყველა უფლება დაცულია
Powered By D.TS